Vanguard: Saga of Heroes jetzt F2P

Vanguard: Saga of Heroes jetzt F2P

Mail schrieb:

Join a community of thousands! Soar above the breathtaking landscape of Telon on the back of your very own dragon! Choose from six races and seven classes to customize your character – or become a Gold Member and choose from nineteen races and fifteen classes. Take advantage of a groundbreaking, dynamic combat system that rewards split-second reactions and on-the-fly combinations.

The challenge awaits: are you bold enough?

Get in the game now and receive a special
      Welcome Pack of in-game items just for you.

Experience massive content that continues to evolve

Choose from 6 unique Races and 7 distinct Classes to play through 55 levels of power – Play all Classes through level 20

Three huge continents to explore in a seamless world

Join Guilds with a thriving and vibrant community

Multiple character slots available per account

Participate in several seasonal and holiday events throughout the year

Access to Broker System, In-Game Mail, and unlimited Chat

Optional Content Available for Purchase

Quelle: EMail

Der Weg: vanguardthegame.com/

Gruß
      Elias
      Nachdem Vanguard F2P wurde ist nun das endgültige Ende angekündigt worden.

Am 31.07.2014 werden die Server herunter gefahren.

Wir hatten uns ja damals auch viel von Vanguard versprochen, was aber dank einem völlig verbuggten Release verdorben wurde.
      Wer in den alten Tagen schwelgen möchte....

Ab Montag 10.02.2014 werde ich bei twitch.tv/bcofido noch einige Runden drehen dem Ende entgegen gehen.
      Kommenden Montag startet der Stream um 18:00 Uhr, ab dann um 19:00 Uhr.

Gruß
      Elias
      Oh man irgendwie Schade :( Ich habe das Diplomatiesystem richtig gemocht. Und das Handwerken fand ich auch nicht schlecht. Naja so reiht sich das Spiel dieses Jahr in den Spielen ein, welche geschlossen werden/ wurden (Battle Forge, Age of Empires Online, Warhammer und nun Vanguard). :( Ich war auch gerne noch das eine oder andere mal in dem Spiel unterwegs. Aber ich vermute fast die Liste wird dieses Jahr noch länger.
      Das Familia Foto 2017 unterstreicht mal wieder die These. Die wirklichen Bedrohungen kommen von denen wo man es am wenigsten erwartet. :D :D :D

"Johnny the Weasel"

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „Bregoron“ ()